Etykiety

poniedziałek, 16 lipca 2012

Na ratunek moim włosom

Moje włosy przeżywają kryzys.. wypadają garściami, są suche, szorstkie i mają mase odstających włosków. Mam włosy farbowane, ale dotychczas nigdy nie były w tak słabej kondycji. Sporadycznie używam prostownicy, ale przed jej użyciem spryskuje włosy odpowiednim sprayem, nie susze włosów suszarką. Szukam złotego środku..
Wszyscy wychwalają maski L'biotica Biovax, niestety ja mimo częstego i systematycznego używania nie zauważyłam NIC poza łatwym rozczesywaniem. Nie wiem czy oni zmienili swoją recepturą.. moje koleżanki też mówiły, że po używaniu tych masek nie widzą rezultatów. I to mnie dziwi, bo w internecie jest mnóstwo pochlebnych recenzji.

19,99zł w SuperPharm
Łykam skrzyp+pokrzywę w tabletkach i pije codziennie napar z pokrzywy, ale na efekty trzeba poczekać. Ostatnio zakupiłam słynny olejek z Alterry. Dziś użyje go po raz pierwszy do włosów, juz wiem że do masażu ciała, jak i do samego wcierania nadaje się cudownie. Mój jest z Migdałów i Papai, ten zapach przypomina mi ciasto cytrynowe.. ot takie moje skojarzenie:)

11,49zł w promocji - Rossmann

Jeśli macie jakieś sprawdzone metody, produkty, które pomogłyby mi w walce z moimi włosami to chętnie poczytam :)

Ściskam, Kaśka

4 komentarze:

  1. Maski nie miałam. Co do olejku - 100 razy lepszy jest ten antycellulitowy brzoza/pomarańcz (chyba). Ja w związku z brakiem go w Rossmanie kupiłam właśnie migdał/papaja i jestem zawiedziona... Nie działa tak samo, jest duuużo słabszy :((
    Jest droższy ale o niebo lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zapraszam do mnie na lakierowe rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Nie widzę nigdzie maila do Ciebie :) Napisz do mnie na maila, bo wygrałaś u mnie konkurs :)

    Gratuluję :-)

    http://bella-beauty-bella.blogspot.com/2012/07/pourodzinowo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej też właśnie miałem sobie kupić gazetkę ale jakoś tak wyszło że jeszcze nie mam :( obserwuję

    OdpowiedzUsuń