Etykiety

sobota, 31 grudnia 2011

Sylwester:)

Jedni wychodzą dziś na elegancki bal, inni spędzają ten dzień jak każdy inni, a ja idę na impreze do znajomych :)
Z tej okazji upiekłam dziś pizzę, którą zabieram ze sobą.

 Z pewnością większość z Was robi domową pizze i każda z Was ma swój sprawdzony przepis, oto mój:
Ciasto:
  • 1kg mąki
  • 1/2  l wody
  • 20g drożdży
  • 1,5 łyżeczki cukru
  • 1,5 łyżeczki soli
  • 50ml oliwy
     Z drożdzy, cukru, soli i wody robie zaczyn, dodaje mogę, zagniatam i dodaje oliwy, która doda ciastu kruchości. Ciasto przykrywam ściereczką i odstawiam do wyrośniecia.

    Sos pomidorrowy - przecier pomid. + koncentrat + oliwa + zioła prowansalskie
    To co położyczie to oczywiscie każdego kwestja indywidualna, do mojej pizzy dodałam: pieczarki, kurczaka (udka - wcześniej upieczone), szynke, kiełbase, ser. Miałam dodać ananasa, ale nie każdy może do tolerować. Smacznego !


Korzystając z okazji chciałabym Wam złożyć najszczersze życzenia noworoczne. Udanej zabawy sylwestrowej i aby rok 2012 był lepszy od tego poprzedniego. Z całego serca - Mrs. Fajerwerka - xoxo

 A jak Wy spędzacie sylwestra?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz