Etykiety

poniedziałek, 17 października 2011

Zakupy

Ostatnio dość rzadko chodze po sklepach, bo wiem że zawsze na coś sie skusze. Dlatego aktywnie dziala u mnie "Projekt denko", dzieki któremu wykańczam wszystko co już zakupiłam i wtedy kupuje cos nowego. Jednak z produktami, o których chce napisac było troszkę inaczej :D


1. Żel peelingujący do mycia twarzy z Lirene



To już moje drugie opakowanie. Po skończeniu pierwszego chciałam spróbować czegoś innego, żeby skóra nie przyzwyczajała się do jednego produktu, a także dlatego że zawsze można znaleźć coś lepszego:) Jednakże produkty, ktore zakupywałam nie do końca spełniały moje oczekiwania i wymagania. Mam cere dość problematyczna więc szukam dobrego oczyszczenia. Ten produkt sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Być może nie każdemu przypadą do gustu drobinki zawarte w tym żelu, lecz ja lubie efekt wygładzenia i mam wrażenie, że dzieki tym drobinką skora jest lepiej oczyszczona:) Nie bedę sie rozpisywac na jego temat, po prostu wkleje co obiecuje nam producent, a wszystko co nam pisze - sprawdza się :)



2. Krem po prostu proste od Shockwaves


Zmiana fryzury zmusza mnie do używania prostownicy, gdyz nienawidze efektu podkręconych końcówek, przypominają mi się lata, gdy mama podkręcała mi je na lokówkę.. brrrrr Gdy miałam dłuuuuugie włosy nie musiałam z nimi nic robić, były proste same w sobie, jednak raj się skonczyl gdy postanowiłam zrobić jakąś zmiane. Głównie chodziło mi o termoochrone przed ciepłem prostownicy. Szukałam dość długo jakiegoś sprawdzonego produktu, na jakimś forum przeczytałam o Shockwaves. Producent prócz termoochrony, dodatkowo obiecuje przedłużenie czasu efektu prostych, lśniących włosów. Dzis użyłam go po raz pierwszy i musze powiedziec, że włosy są lekkie, gładkie i PROSTE ! A prostowałam je o 8 rano:) Koszt: 13.99zł

Macie jakieś inne podobne produkty godne polecenia?

xoxo

3 komentarze:

  1. Ja niedługo planuję zakupić jakiś profesjonalny fryzjerski spray do prostowania, więc na pewno będę pisać, jak się sprawdza. A jeśli chodzi o żel, to od około tygodnia używam świetnego żelu, również z drobinkami peelingującymi, z nowej serii YR - niedługo o nim napiszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze mowisz o tym kremie Shockwaves bo sama szukam czegos co bedzie chronilo moje wlosy przed prostowaniem :) Wiesz moze czy ta firma ma tez cos jesli bym chciala krecic wlosy lokowka?

    Dziekuje za odwiedziny u mnie! :)

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Aga - mają produkty termoochronne jeszcze do lokówki i do suszarki :)

    OdpowiedzUsuń